torsdag 20. januar 2011

Bursdagssang! :P

Hurra for meg som fyller mitt år!


Ja meg vil dere(forhåpentligvis) gratulere!


Alle i ring omkring meg dere står når dere vil marsjere!


Bukke, nikke neie snu dere omkring,


danse for meg med hopp og sprett og spring,


ønsker meg av hjertet alle gode ting!


Si dere så, hva vil jeg mere?


Høyt deres flagg dere svinger. Hurra!


Ja, nå vil dere riktig feste.


Dagen er min og dagen er bra,


men jeg er den aller beste!


Se meg om i ringen, hvem vil jeg ta!


Dans en liten dans med den jeg helst vil ha


Dere vil alle svinge dere så glad:


En av dere skal bli den neste!

Gratulerer med dagen til Eli og Nancy også!!<3
Haha, ja da hadde jeg bursdag i dag da og valgte å lage en ny vri på bursdagssangen! Har hatt en koselig feiring med familien i dag :D Var på IKEA, merklig nok! Men kos var det uansett!!

Q: Når har du bursdag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar