tirsdag 18. januar 2011

8.1.11

Siste dagen og jeg våknet med vond mage så jeg ble liggende mens de andre dro for å spise kl 8. Ikke vet jeg hvorfor jeg var dårlig de to siste dagene men slik var det nå. Etter hvert måtte jeg på do for å spy… Ja, kjempe gøy…
Fikk komme meg opp for å spise litt(tok noen få biter av et rundstykke + litt vann) senere og kom meg ned på stranda. Det blåste litt mye i dag også og jeg kom meg heldigvis uti før det ble rødt flagg(da var det ikke lov å bade lenge pga for store bølger). Det var litt gøy med de store bølgene siden de nesten rakk opp til haken på meg fordi jeg er litt lav kan man si. Meg, Eline og Hanne ble ikke så veldig lenge på stranda etter det. Vi gikk heller bort til bassenget.
Der fikk vi se noen som lekte litt (Det var noen jenter som jobbet på hotellet, som arrangerte det). Det var morsomt å se på. Vi ville ikke være med. Etter hvert skulle de jentene danse. En gutt var også med, og plutselig ville en venn av dem(en gjest) også være med så han kom opp på scenen og var helt elendig siden han ikke kunne trinnene. Det var ekstremt morsomt å se på. Jeg måtte le litt da jeg så det.
Så ble det tid for å dusje og gjøre oss klare for å reise fra hotellet. Vi fikk et siste måltid før vi gikk ut for å vente på bussen. Meg og mamma gikk og fikk fornyet manikyren og pedikyren som vi hadde fått tidligere i uka. Mamma fikk i tillegg manikyr uten å betale for det. Vi dro før mat så vi kom litt senere enn de andre til matsalen. Eline lånte kameraet og tok mange bilder i bufèen. Det var greit for da fikk jeg god tid til å spise før vi måtte dra. Det var trist å måtte dra, jeg kommer til å savne den plassen ganske mye. Det var så gøy der!!!
Vi landet på Gardermoen kl 10(elns) og sa hadde til Sandnes og de før de kjørte hjemover, mens vi kjørte for å hente Even og Kristine hos noen venner. Vi skulle overnatte hos dem og de ville bli hentet slik at vi kunne snakke og slikt om turen(og annet) før vi måtte legge oss pga vi måtte opp litt tidlig for å komme hjem til en grei tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar