søndag 9. januar 2011

1.1.11


Ja, da var vi fremme! Har sovet veldig lite etter en helt fantastisk natt ved Akerbrygge med et helt fantastisk show med fyrverkeri. Vi skulle overnatte på rommet til Miriam(forloveden til min bror Mats) og hun deler leilighet med mange andre folk. De hadde fest og de bråkte veldig så mamma og Eline fikk ikke sovet så mye i forhold til meg, som ikke hørte så mye av det. De hadde tydeligvis vært på rommet vårt og tatt noen penger mamma hadde lagt på bordet. Vi trodde vi kunne stole på dem, men der tok vi grundig feil. De gikk inn en gang jeg var våken. De så at de var fersket av meg og de skvatt litt før de gikk ut igjen.
Jeg sov litt på flyet også, noe de ikke klarte helt. Familien til Eline kjørte bil til Oslo, så tror ikke de sov så mye heller.
Vi landet i 2 tiden og måtte stå i laang kø for å komme oss ut fra flyplassen. Da vi kom ut måtte vi finne bussen vi skulle ta til hotellet. Det tok litt over 1 time til vi kom til vårt hotell. Da vi kom frem så vi hvor fint hotellet var. Det var et 5-stjerners hotell. Det har bare fått 3 stjerner av Norge, så jeg forventet ikke at det skulle være så fint. Ventet et ganske så enkelt hotell, slik som vi vanligvis pleier å få. Meg og Eline måtte så veldig på do, spesielt Eline, så da vi kom ut av bussen stod hun å trippet mens vi ventet på bagasjen. Guiden vår, som var svensk, stod og lo av henne. Og jeg gjorde nok det samme kan du tro.
Da vi kom inn sjekket vi inn og fant rommene våre av noen som jobbet der. Etter det gikk vi litt rundt og ble kjent med stedet. Vi gikk ned til stranda, noe som var veldig skummelt. Men jeg overlevde den turen. Senere var det klart for middag. Det var kjempe god mat og jeg spiste meg god og mett. Jeg tror jeg spiste litt for mye tror jeg, siden jeg fikk litt vondt i magen etterpå. Det varte ikke lenge, så det gjorde ikke så mye. Siden de fleste ikke sov så mye så ble det en tidlig kveld på oss. Jeg leste litt før jeg la meg til å sove siden jeg hadde sovet en god del mer enn de andre, og var ikke så trett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar