lørdag 15. januar 2011

5.1.11

Ja, da var det på’an igjen og vi stod som vanlig opp før familien Sandnes IGJEN! Jaja, men de kom da til slutt.
Planene vi hadde i dag var å sole oss/de skulle sole seg ved stranda, MEN det ble det ikke noe av. Vinden blåste ALTFOR mye der nede.  Så vi ”barna” gikk til bassenget mens de voksne gikk til en liten ”grop” litt lenger oppe fra selve stranda. Det blåste nesten ingenting der og sola var der hele tiden. Det var nokså deilig men jeg ble solbrent på armen, noe som ikke var så deilig…
På kvelden, etter middagen som var kl 7, dro vi til Naama Bay. Til byen, rettere sagt. Vi tok taxi og møtte familien Rygg der. Vi gikk gjennom alle markedene og gikk inn i de som var mest spennende/de som vi fant noe vi kanskje ville kjøpe. Jeg fant ingenting, mens de andre kjøpte vesker, sko og skjerf. Jeg ville vente til i morgen siden vi skulle til ’Old Market’ som det heter, eller ’Gamle byen’. Der kan en få det skikkelig billig.
Mange menn tror jeg kommer fra Egypt, så jeg får ofte spørsmål som: ’Are you Egyptian?’ eller ’Are you from Egypt?’ og lignende. En mann drev og sa at jeg liknet på Cleopatra også spurte han mora mi om hvor mange kameler hun ville ha for at jeg kunne bli her med ham. Huff, det var ikke så veldig gøy, men jeg forsvant nokså fort fra ham. Vi gikk en stund til vi ble slitne og ville tilbake til hotellet. Jeg ville ikke det. Jeg ville bare være der og se på priser på det jeg ville ha. Jeg var på jakt etter sko, veske og bikini, men ville sjekke på ’Old Market’ først.
Da vi kom hjem gikk vi til rommet til Eline og de å spilte litt. Vi har spilt nokså mye på denne turen, men det er bedre enn å kjede seg vil nå jeg si. Og dessuten liker jeg å spille! Vi spilte helt til vi ble trette og jeg gikk tilbake til rommet for å legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar