tirsdag 18. januar 2011

9.1.11

Mamma våknet kl 8 og i samme slengen vekket hun oss også. Hu mente det ikke, men slik ble det… Det ble frokost i 9, halv ti tiden(tror jeg) før vi dro for å besøke Mats for å høre hvordan turen deres ble. Den ble heldigvis like vellykket som vår tur! Mats tok oss i mot med en slik kjole de gikk med på fredagen(sjekk innlegget datert 7.1.11) Han hadde også kjøpt en hatt som egyptere nå fortiden bruker(tror jeg, har egentlig ingen anelse om hva egyptere finner på nå fortiden av klær osv!)
Etter en stund med snakking og slik måtte vi dra. Klokken var blitt litt over halv 11, 11 tror jeg. Vi kom ihvertfalt hjem i halv 3 tiden, siden Lars Iversatt på til dyreparken der min søster var med ungene.
Pappa måtte dra igjen litt senere, etter at vi hadde kommet hjem, fordi han skulle døpe 2 søte unger. David og Tellef, heter de. Mamma og meg ble hjemme siden vi var litt trette. Mamma laget en good hjemmelaget pizza, noe jeg hadde lengtet etter. En går litt lei av maten en får på en buffé, og når maten ikke er norsk… Ble en litt tidlig kveld på meg denne kvelden siden jeg skulle på skolen igjen på mandagen og jeg var utslitt etter å ha vært på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar