tirsdag 11. januar 2011

3.1.11

Det er mandag og vi våknet til samme tid for å komme oss ned til solen da den var på sitt beste, uheldigvis var ikke sola fremme hele tiden pga skyer, men de andre ble da brunere uansett. Jeg har ikke noe behov for å bli  noe brunere, jeg er glad så lenge det er varmt jeg. Vi fikk besøk av familien Rygg. Det var såå koselig altså. De ble heelt til kvelden siden de måtte betale for all inclusive for en dag. Mamma hadde bestilt en time på beauty centeret, der skulle vi får pedikyr, manikyr og behandling på mine bryn i tillegg. Det ble ikke så veldig dyrt, vi fikk det for billigere enn den prisen han først hadde kommet med. Jeg fikk røde negler, mens mamma fikk rosa. Mine bryn ble i tillegg ganske så vakre må jeg si.
Vi har et ganske så greit hotell må jeg si, men greie arbeidere, så lenge de ikke blir for intense. Ellers var vi for det meste ved stranden, helt til vi gikk til bassenget. Etter tiden på beauty centeret hadde de andre damene gått til markedet som lå litt borte fra hotellet. Vi gikk etter dem og fikk høre en morsom historie om at en av de som jobbet der hadde blitt så sinna da noen av dem hadde prutet. Han hadde visst kastet kalkulatoren(heldigvis ikke på noen av dem).
Senere gikk vi for å spise. Jeg, Hanne, Eline og Ida(yngste dattera til familien Rygg) gikk til rommet og spilte litt kortspill helt til de skulle gå.
Da de var klare til å gå fikk de et problem. De hadde tingene sine på rommet til foreldrene til Eline, Hanne og Espen, men da de skulle inn der funket ikke rom kortet så de kom ikke inn. De prøvde og prøvde, men til ingen nytte. Til slutt måtte vi hente hjelp og det tok litt tid før de også kom for å hjelpe. Så vi snakket og planla ting hvis det ikke skulle gå å åpne døra. Da han mannen kom klarte ikke han det heller. Det hadde vist seg at kort hullet måtte strammes litt. Jeg vet ikke helt hvorfor det skjedde, men vi ble jo veldig glade for at de endelig hadde klart å åpne den til slutt da.  Vi jublet og klappet i hendene heelt til naboen ba oss om å tie still. Han hadde barn som sov, og vi måtte jo IKKE vekke de/den(?!). så resten av kvelden ble bare hvisking, men vi overlever jo det også vi. Det er flott det!
Dagen endte med at vi andre(-Hanne og Espen)gikk ned til en scene som var ved bassenget, for å se på et show som hadde begynt. Det var en snurremann og ei magedanserinne som gjenstod da vi kom. Vi kom midt i en annen dans som ikke var like moro og se på. Snurremannen snurret rundt med en kjole som var veldig fin, og som rettet seg ut med en gang han begynte å snurre.
Da magedanseren kom danset hun en stund også plutselig skulle hun hente noen fra publikum, og av de to som ble valgt ble sånn typisk JEG valgt. Hadde ikke kamera eller noe med meg og i tillegg danset jeg med joggebukser…
Det var jo litt moro også daa.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar