søndag 6. mars 2011

Om jentedramaet

Det innlegget: Jentedrama! fikk jeg respons på(et langt brev) av ei venninne på fb. Ja, jeg vet det ble litt overdrevet, men jeg endret det så det ikke ble fult så misforstått. Jeg mente ikke å rette det mot kun en person.
Da jeg skrev det innlegget var jeg trett og tok meg ganske nær av det. Jeg tok meg for nær av det og ble sinnt. Jeg smørte nok litt godt på. Så jeg må bare beklage hvis du tok deg for nær av det jeg skrev/ble sinna/lei deg. Det var ikke meningen.
Dette kan vel bli sett på som verdens teiteste unnskyldning, men har svart tilbake på brevet hennes. Ville bare skrive det her slik at dere som leser bloggen kan skjønne hvordan det går med det såkalte dramaet.

Komenter hvis du aksepterer og kan tilgi meg!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar