onsdag 2. mars 2011

Dag14

Dag 14 - Ditt tidligste minne
Dag 15 - Dine favorittblogger
Dag 16 - Ditt syn på populærmusikk
Dag 17 - Høydepunkter og nedturer det siste året
Dag 18 - Hva tror du på?
Dag 19 - Fortell om familien din
Dag 20 - Hvor viktig synes du at utdanning er?
Dag 21 - En av favoritt tv-seriene dine
Dag 22 - Hvordan har du forandret deg de to siste årene?
Dag 23 - Bilder av fem attraktive kjendiser
Dag 24 - Favorittfilmen din og hva den handler om
Dag 25 - En som fascinerer deg og hvorfor
Dag 26 - Hva slags mennesker tiltrekkes du av?
Dag 27 - Et problem du har
Dag 28 - Noe du savner
Dag 29 - Mål for de neste 30 dagene
Dag 30 - Oppturer og nedturer den siste måneden


14. Jeg husker ikke, men jeg har mange minner fra da jeg var liten. Det som sitter best inne er da jeg mistet en venn da han døde i en ulykke.. Kjenner søstera, så av hensyn til dem vil jeg ikke nevne mer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar