onsdag 23. mars 2011

Dag26

Dag 26 - Hva slags mennesker tiltrekkes du av?
Dag 27 - Et problem du har
Dag 28 - Noe du savner
Dag 29 - Mål for de neste 30 dagene
Dag 30 - Oppturer og nedturer den siste måneden


26. Gutter: Jeg føler jeg tiltrekkes alle de guttene som ikke har noen interesser i meg. Det har jeg følt er det vanlige i det siste. Og kanskje hver gang jeg har likt en person også, men det må jeg få gjort noe med fort så jeg ikke ender opp ensom og alene til slutt.
Venner: Jeg liker best de som kan ha det gøy, som kan le av det meste/har god humor, sosiale folk. Har ikke noe i mot de som er sjenerte, så lenge de ikke trekker seg tilbake når jeg/vi  prøver å få kontakt eller starte en samtale. 
Jeg vet ikke helt om dette ble det beste svaret på dette spørsmålet, men jeg prøvde så godt jeg kunne, og det er vel det viktigste?


Q: Hva slags mennesker tiltrekkes du av? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar