torsdag 31. mars 2011

Hvilken dag er det i morgen?...

...1. APRIL! Jeg kan ikke si jeg gleder meg. Tenk hvis jeg går fem på når noen prøver å lure meg? Det hadde vært lite kult.
Jeg husker en gang(ikke 1. april, men uansett) jeg ble lurt trill rundt av ei venninne. Vi har vært bestevenner siden før vi kunne krype. Hun kom plutselig til meg og sa: Visste du at jeg har et mellomnavn?.. Nei, det gjorde jeg ikke. Hun sa at det var: Eline Alexandra, og jeg gikk i fella. Jeg ble både flau og sinna, fordi jeg burde jo ha visst at hun ikke hadde noen mellomnavn. Hun husker det selv veldig godt, og jeg blir mobbet for det enda, i ny og ne. Det skal visst være vanskelig å glemme slike ting.

Q: Har du noen pinlige minner fra en gang du ble lurt?
     Har du noen gode spøk på lur?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar