torsdag 30. desember 2010

Jul og ny header!

Ja, nå er jula nesten over så jeg tenkte jeg bare kunne lage en header! Den ble bare enkel siden jeg har en annen header som jeg skal bruke men har ikke gjort den ferdig. Den er også på den andre PC'n siden jeg ikke har Photoshop her.

Hva syns du om headeren?(Ja, jeg byttet blogg navn en stund men jeg likte bedre det andre navnet)


Jula har gått utrolig fort og jeg har kost meg kjempe mye. Julaften var jeg og min familie på besøk hos min søster. Det var kjempe koselig. Min bror, Mats, var ikke der. Han var i Bergen og feiret jula hos sin svigerfamilie  siden de skulle til Egypt 1. juledag.
Vi andre koste oss i stua med masse god mat og presanger på Sørlandet mens han var i Vest. Kokken lagde goood mat og alle var glade og fornøyde!
Dagen etter (1. juledag altså) var det familieselskap sammen med mamma sin familie. Det var koselig.
Dagen etter det igjen (2. juledag) var det familieselskap sammen med pappa sin familie. Men først var det vår gamle og koselige tradisjon, julefrokost sammen med familien Harket. Nei, ikke familien til Morten Harket men tremenningen hans med familie.
Alt var så koselig. Familieselskapet var utrolig koselig. Jeg lekte med mange små barn som var så søte og så livlige. Vi gikk rundt juletreet og sang noen sanger. KOSELIG!!

Ellers har det ikke vært noe spesielt som har skjedd. Har hatt besøk fra jobben til mamma. Han kommer fra Peru og er med i noe greier som mamma jobber med. Hun jobber altså på Strømme Stiftelsen. Han var her fra mandag til onsdag.

Var just hos Eline sammen med en liten gjeng. Det var koselig. Lenge siden jeg har møtt dem alle sammen nå. Vi var 4 stk. Skulle kommet fler også, vet ikke hvorfor de ikke kom.

Jeg har nå pakket og er klart for å dra på tur til Egypt! Gleder meg noe veldig.! Skal nok blogge litt, hvis jeg får tid og hvis det ikke er for dyrt med internett på hotellet. Vi skal være i Shakm El Sheikh. Jeg skal reise med de som bor her hjemme og familien Sandnes. HURRA FOR OSS!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar