onsdag 22. desember 2010

Bittelille julaften!

Ja, som det pleier så nærmer julaften seg for hver dag som går. Nå har det gått så mange dager at det plutselig har blitt bittelille julaften!! Dette liker vi, og jeg er ferdig med alle julegavene i tillegg! Dette liker vi enda mer vil jeg tro? Neeei, vi ELSKER det! Nå gjenstår det å pakke inn de få gavene jeg kjøpte just. Null stress det der.
I kveld kommer min kjære kjære broder med sin kjære kjære kone.! JA, jeg gleder meg helt fullstendig!

Siden det er en stund siden jeg har oppdatert vil jeg gjerne oppdatere en meget stor og happy nyhet!! Min kjære kjære bestevenninne holder på med en gutt som hun går på skolen med. Ikke samme klasse siden hu går i første og han går i 3 klasse, men uansett er de såå søte sammen! (De går på et internat i Grimstad) Jeg er så lykkelig(vet ikke hvorfor JEG er det siden det er hu og ikke meg det gjelder) og såå glad på dems veier! Hu fortjener det veldig, og hu heter Elisa!!! Vi var på et juleball for et par dager siden og da inviterte hu ham med seg og vi(meg Anette og ei som heter A.C) fikk møte ham for første gang!
Han var veldig awesome og jeg kunne se på Elisa at han gjorde henne lykkelig. Det er et godt tegn. Jeg fikk et super søtt bilde av dem da vi var der som dere kan se nedenfor.!
Se de, er de ikke søte eller? :D


Og de holder som sagt på! HURRA for det!

Og ellers så skjer det INGENTING, ikke NOE julestemning her i gården nei. Ikke i det hele tatt. Men den kommer nok i morgen eller noe, kanskje på selve dagen også. jeg gleder meg til julaften UANSETT fordi da skal vi til ei øy å feire sammen med min kjære kjære søster og hennes kjære kjære mann og dems kjære kjære to søte søte små barn.

Siden jeg sikkert ikke kommer til å blogge noe mer de to siste dagene før jul får jeg bare si: 
GOD JUL!<3
Håper dere alle sammen får en fantastisk jul, kos dere masse!!<3

3 kommentarer:

  1. Du er så søt Mina :P
    Har heller ikke julestemining :O (det begynner å haste nå )

    SvarSlett
  2. Ja, begynner å haste noe skikkelig :O Jaja, det kommer nok etterhvert, så lenge det ikke kommer etter selve julaften så er jeg fornøyd :D

    SvarSlett