torsdag 2. desember 2010

JUL! og dagen i dag.

Ja, i går var det første desember!! Jeg har gledet meg virkelig til det. Spesielt til Jul På Månetoppen da. Det er så koselig! Så var jeg hos tanten min og lagde kakemenn! Det var veldig koselig, fikk truffet hennes datter, min kusine, og hennes barn og sønnen til tantes kone og barn. Lenge siden jeg hadde sett de nå.
Nå er det 2. desember og jeg har ikke fått noe julestemning enda! Litt irriterende da men.

Og dagen har ikke gått som den skal, som var utrolig teit. Alt skjedde da jeg la ut en link fra fvn om at en hai var kommet til Sharm El Sheikh, der jeg og ei venninne skal til januar sammen med familien. Så kommenterer ei jente å sier at jeg fortjener å miste et ben og at hun håper at jeg skal bli angrepet av haien. Vet det bare er tull, men jeg har haiofobi(eller hva det heter/kan kalle det) så derfor så tåler jeg ikke slike kommentarer når det gjelder haier. Det går litt mer inn på meg enn hvis det hadde vært en edderkopp. ( Ja jeg er redd for edderkopper også) Det hele begynte som tull og endte med at hun ble utrolig sinna på meg for ingenting.... Vi har ikke vært så gode venner fra før av, men hadde liksom skværet opp meen DET varte ikke lenge... Så tilslutt sa hun at jeg bare kunne bli spist av den haien, å så snill hun er!

Men ellers har dagen gått som det skal. Har det skikkelig gøy på skolen. Tiden går så utrolig raskt.! Dette liker viii, eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar