onsdag 3. november 2010

Skolen

Nå holder vi på med ett videoprosjekt.  Vi har filmet en film der vi hadde mistet noe. Min gruppe besto da av: Andreas, Odd Martin, Benedicte og meg. Vi hadde laget en film som heter: Where’s Odd?
Hovedpersonene er Andreas og Odd Martin. Jeg er også med på den men har ikke så stor rolle. Kan legge den ut hvis dere vil.
Nå har vi har fått nye grupper og skal filme en scene fra filmen: Upperdog(eller hva den heter?!) og en reklamefilm. Jeg og min gruppe gjorde ferdig den scene filmen i går, og reklamefilmen i dag. Det var sykt digg. Lite digg å være hovedpersonen på reklamefilmen da, men gikk sikkert fint det. Min gruppe består nå av: Odd Martin(igjen), Øyvind, Astrid og meg. I morgen på skolen skal vi bare redigere filmene og få den til å bli en ordentlig film.
Blir digg å være ferdig med det. Etter den siste uka med video skal vi begynne med lyd. Blir gøy.!

(BTW: bildene kommer snart, de fra fotoprosjektet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar