onsdag 3. november 2010

Oppdatering siden sist


Da var det gått en stund siden jeg blogget sist gang, så da tenkte jeg på å oppdatere om det som har skjedd siden sist.

Halvor som jeg har skrevet om tidligere, har fått seg dame. Ei jente som går på samme skole, sikkert samme klasse også, som han selv. Så blir ikke noe ’’oss’’ der nei. <'3 Da jeg fant ut av det ble jeg litt deprimert siden det kom så plutselig, og jeg trodde vi liksom hadde noe på g. Men der tok jeg grundig feil, men hva kan man forvente? Det har gått over heldigvis.

Tidlig i høst besøkte jeg de søte vennene mine som bor på ”Drottningborg”, Elisa og Camilla. Tok bussen ut, var litt skummelt siden det var første gangen jeg skulle besøke de, og bussjåføren, som jeg hadde spurt om han kunne si i fra til meg når vi var der jeg skulle av bussen, var så ”gammel” var jeg usikker på om han husket det. Men det gikk så fint så.


Det var utrolig koselig, og jeg ble kjent med en del folk. Det var utrolig koselig. Jeg hadde det utrolig gøy der og ikke nok med det så jeg på da Camilla og Ingvild ble skutt på av russen med softgun gevær. Det var morsomt, men så litt vondt ut også. Glad jeg var gjest der akkurat da, fordi de tok bare de som gikk der. Holdt på med å bli tatt som gissel da Camilla forsvant inne på rommet sitt sammen med Ingvild, men de turte sier vi bare. Det var bare bra syns jeg, hun ene jenta som var russ syntes så synd på meg hvis jeg skulle blitt tatt første gangen jeg var på besøk. Ikke det at jeg ville blitt skremt. Ble litt kjent med noen av russene også. Bjørnar aka Tarzan for eksempel. Han er litt kul. Har snakket litt med han siden sist, men nok om det. Også har vi en som heter Lars og en som heter Christian tror jeg. Snakker ikke så mye med dem men de var greie da jeg var der da. Traff noen jeg kjente fra før av, utenom Elisa og Camilla. For eksempel Elida og Simen. Det gøy å se de også, selv om jeg bare så Simen en stund.
Møtte jeg og Camilla ett menneske som jeg ikke hadde hilst på(de som vi snakket mest med, for eksempel i stua i Borgtun) sa hun bare: Nå må du/dere ikke være så uhøflige, hils på gjesten min nå..
Noe sånt sa hun, vittig. Så da fikk jeg hilst på et par folk.
Etter den helga skjedde det egentlig ikke stort. Ikke noe som jeg kommer på enda hvertfalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar