tirsdag 18. mai 2010

Liten oppdatering siden sist.

Torsdag 14.05 var jeg på kino med noen venner! vi så på 'The Last Song' Den var utrolig trist, men jeg klarte heldigvis ikke å vise det. Klarer ikke å få tårer når jeg ser en film. Vet ikke helt hvorfor, men sånn er det nå bare. Dere burde se den.


På fredag var jeg på allidrett. Og jeg kjørte. (Tror ikke det kom som en bombe!) Etter allidretten gikk jeg og noen andre venner opp til Elisa. Det var koselig. Gikk i 12 tiden.


Lørdag jeg, Siri, Eline, Anette og Elisa i Dyreparken.Det var sykt gøy! Jeg, Siri, Eline og Anette gikk inni spøkelseshuset. Det var sykt gøy! Det var to stk som skremte oss hele tiden! Vi tok tømmerrenna og Anette, meg og Elisa var i storslegga. Det var gøy! Vi hadde det skikkelig gøy.
Senere gikk vi til SS(SørlansSenteret) og shoppet litt. Eline, Anette og Elisa ville hjem etter en stund, men meg og Siri ble igjen etter at de var gått. Da vi var ferdig tok vi bussen til hjem til meg. Vi stellet oss og gjorde oss klare til en kveld på Refill.
Bingokvelden på Refill var kjempe gøy. Jeg vant ikke noe da. Siri vant en vannpistol og 2 gavekort på Refillmeny + et flagg.(Sikkert noe mer også som jeg ikke husker!) Dro hjem i 12 tiden.


Søndag ble jeg vekket av mine foreldre siden de skulle på et møte. Da de kom hjem fortalte de at det hadde vært innbrudd på Bedehuset, og da ble liksom resten av dagen. Jeg var egentlig for det meste hjemme den dagen. Sammen med min niese og nevø. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar