torsdag 6. mai 2010

Kos og stress :D

Ja, da var vi i Mai ;) Det er koselig det :) Da er det ikke lenge til det er 17. mai.
Første helgen i Mai var jeg på Allidrett(fredagen før 1.). Det var koselig :) Vi gikk til Siri og de da det var ferdig :) Vi måtte labbe opp, og det var jo koselig det ;) Fikk jo litt frisk luft, you know :P
På lørdagen var jeg på Refill. Det var også kjempe gøy, men ble litt sliten av å stå i kiosken etterhvert. Kom ikke hjem fø halv 2 :O

På søndagen sang jeg med mi søster og hennes lille familie til dyreparken :D Det var kjempe koselig. :) Etter det kjørte vi til SS også øvelseskjørte jeg med Lars Iver. :D Det var utrolig morsomt :D Selvom jeg 'drepte' motoren litt xP Så kjøpte vi litt fast food på Mc'en. Drive in. Så sang jeg med koret på søndagsmøtet på Bedehuset ;) Det var også gøy. Jeg gikk også med Anette på kino. Det var noe barnefestival i byen, så kinoen ble litt billigere. Vi så I love you Philip Morris. Det var en tragisk film. Anbefales IKKE å se!

Mandag var det skolen igjen som vanlig. Da kjørte jeg fra huset vårt og ned til Storevoll med bil :D Det var utrolig gøy :D Jeg har skjulte skills ;D 

Tirsdag var samme gammle tirsdag.

Onsdag var kjedelig den også -.- Men på vei hjem skulle visst Sverre Landås sykle hjem, så jeg satt på med han og han syklet med helt hjem(nesten) ;D Snill fyr det der :D 

Torsdag(altså i dag) sluttet vi faktisk tidlig på skolen :D De i spanskklassen til Thomas Ruenes sluttet på skolen halv 2 :D Det var feet :) Vi fikk noen små papirbiter om noe lekser som måtte gjøres til tirsdag neste uke :D 

Neste uke har vi fri torsdag og fredag :D Det blir så syyykt digg :D (Y)


Ser frem til 17. mai og sommerferie nå :D!! <33

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar