tirsdag 9. mars 2010

LONDONTUUR :D

I dag er det torsdag 9.03.10, så nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal reise til London med noen ungdommer fra Bedehuset :D Jeg gleder meg så syykt :D <3 Vi skal ta flyet fra Stavanger :O Så vi må kjøre ca 1 time(eller fler?) for å komme til flyplassen Sola, også drar vi med flyet som drar kl 20.00. Vi blir der til mandag 15.03.10, så vi får fri på mandagen ;D Det kommer til å bli driit gøy :D Vi skal kansje ta en tur i todekkers buss, OG ta pariserhjulet :D Aaahhh.. :D Dette kommer til å bli tidenes tur :D Ut og shoppe skal vi også selvfølgelig :D Hahaha xD Livet er heeeerlig(i blant) :D
Det kommer til å bli full oppdatering om turen når jeg kommer igjen :) Eller kaaansje under turen også :D Det blir feeeet :D <3
Men stress blir det når vi kommer tilbake til hverdagen -.- Vi skal ha fremføring og MATTEPRØVE onsdagen etter turen, så skal vi også ha elevstyrte timer den onsdagen så jeg håper jeg og Elisa skal ha det den dagen der... :O Det kommer til å bli så syyyyyyyykt STRESS!!! :O :O :O Ææææææ!!!!



Jaja, men livet må jo bli litt stress i blant, eller?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar