mandag 29. mars 2010

Hytte tur ...

Nå er jeg på hytta sammen med familien min. Det er både greit og kjedelig. Den personen som gjør turen kjedelig er TK... -.- Men ellers er alt helt perfekt. :D Lene, min veldig kloke søster, tok med seg dataen puss internetten opp hit så jeg og hun kunne ha noe å gjøre hvis vi kjedet oss :P De har jo hatt med seg noen gøye spill opp hit (Y) Det er jo koselig :) De har med seg LUDO :D Det er kjempe gøy, siden vi spiller med arts Iver's regler, og de er litt utenom det vanige :O Det er en sykt mye gøyere version enn den vanlige kjedelige versionen :D Jeg har hatt en koselig tid her mens alle mine søskne og deres kjære, til nå :D (Y)Kos kos :D Kansje vi ska spille LIGRETTO i kveld, hvis det ikke blir LUDO ;P Det blir feeeet ;D <33 Nå sitter jeg her og skriver, mens de andre leser, ser på TV, presser ut litt atter, prøver å få en baby til å spise og rydder ;P Jeg bare lækser litt ;) (Y)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar