torsdag 14. januar 2010

Se det :D ^^

Jaja, jeg kjedet meg litt(som du kan se litt lenger nede) :P Men jeg skal jo ikke kjede meg så veldig mye lenger (Y) Jeg skal på sånn medarbeider fest i kveld kl 7 ;) Det blir kos :) Gleder meg... :D
I morgen(15.01.10) skal jeg feire bursdagen min :D Da er det noen av peepsa som komme (Y)
De som jeg vet kommer er: Eline, Elisa, Siri, Camilla og Lene :D <33>
På lørdag skal jeg i bursdag til mormor'a mi ;) Hun er i stua NÅ! :O :P Hun vet ikke så veldig mye om det som skal skje xD Det eneste hun vet er at vi skal feire henne på lørdag og at noen av vennene hennes kommer (Y) Mamma har begynt å dikte en sang til melodien: ABBA - Mamma Mia xP Gleder meg til å høre, men gruer meg til å synge sangen :P Jeg skal synge en sang alene også :O Ble ikke spurt en gang, også har jeg ikke øvd heller xS Menmen .. :P Jeg gleder meg til Lasagnen Lars Iver skal lage til oss :D Den er driiiiit gooood <333333333333333333333

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar