torsdag 14. januar 2010

Hmmm,,, Tro jeg kjeder meg litt :O

1. Hvorfor blogger du? – Blogger i stede for å skrive i dagbok :P

2. Favoritt godteri? – Biler :D <3

3. Hva ville du tatt med deg på en øde øy? , max tre ting! – Familien min, alle mine venner + my electronic stuffs J

4. Hva syns du er det beste med å blogge? – Hmmm,,, Bare være i nærheten av min kjære data J

5. Hvilke blogger leser du? – Zachariasband. ;)

6. Favoritt :...

* Mat? – Fløtegratinerte poteter med biff :D <33

* Drikke? – Brus er tingen<33

* Brus? – Coca Cola og Party brusa J

* Is? – Hmmm,,, Friskis :D<33

* Film? – AVATAR, Twilight og New Moon <33

* Sang? - Black Eyed Peas - I Gotta Feeling. Kevin Rudolf ft Lil Wayne – Let it Rock. Jay Sean- Down, Ke$a – TiK ToK. Kevin Rudolf f tLil Wayne – Hot Revolver <33

* Band? – Hmmm,,, Black Eyed Peas :D <33

* Bestevenn? – Eline, Elisa, Anette, Siri og Camilla <333333333

* Guttevenn? – Sverre og Rune <33

7. Hvem er du i vennegjengen? – Hmmm,,, Kansje den snåle?? xP

8. Favoritt fotball lag? – Manchester United (Y)

9. Beste feriested? – Egypt In My Heart <3

10. Favoritt dyr? – Hund, hest, hamster, Katter <33

11. Beste lærer? – Else er feet :P

12. Drømmeprins? – Han må være snill og omsorgsfull. Han må også være der for meg når jeg virkelig trenger det!! <33>

13. Favoritt farge? – BLACK til tusen <33 Og litt rød og liiiitt rosa :P

14. Favoritt butikk? - Gina Tricot, Cubus og Bik Bok <3333333333.

15. Fem ting ingen vet om deg? – Nei si det … O:

16. Facebook vs. nettby? – Fjesbok <33>

17. Hvor mange har du på msn? – Noen 100 tror jeg :O

18. Har du vært i Jungavik? – Ehhh, nei. :O Jeg vet ikke hvor det er :O

19. Når var den beste dagen i ditt liv? – Da jeg besøkte Ecuador <3333333333333333333333333333

20. Er du populær? – Nei, tror ikke det. Men det er vel bare like greit .. :P

21. Har du noen guttevenner? – Jaja :D

22. Hvor mange kjærester har du hatt? – 4 tror jeg :P

23. Har du mange venner? – Ja, heldigvis så har jeg det ;)

24. Hvor mye penger får du i uka? – Sånn omtrent 100kr, men pleier å få penger hvis jeg skal på kino og sånt ;)

25. Åssen sminke bruker du til vanlig? – Daycream, maskara og eyeliner.. Regner med at det er det jeg trenger ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar