tirsdag 15. desember 2009

Lenge siden sist ja. :P

Lenge siden jeg har blogget nå. Jaja. Men forrige uke tok vi svineinfluensa sprøyta. :S Den var vondt. Kjente det i armen som den forrige sprøyta.(Les lenger nede) Kjente akkurat det samme. Ekkelt... Så hadde jeg vondt i armen lenge etter det. På lørdag ble armen bedre, og vi tok sprøyta på mandag.

Men over til noe annet!

Nå er det snart JUL!! :D Bare 9 dager igjen!! Men er ikke ferdig med gavene enda..! *KRISE!* I morgen 16.12.04 er det juleball OG Elisa sin bursdag :D Det blir kos, fordi vi skal få folk til å synge for henne, så hun må stå på scenen :P Det blir flaut for henne, men det får bare være! Gleder meg til i morgen jeg..!

Bursdagen feiret vi på fredag. Da kom det noen få til Elisa ;) De som kom var: Meg, Eline, Anette, Sverre, Kjetil, Siri og Camilla. Det var kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar