onsdag 30. desember 2009

GOD JUL & GODT NYTT ÅR ;)

Ja, da er det 6 dager siden det var julaften ;) Jeg fikk ting som jeg hadde ønsket meg:D Jeg byttet mobb med pappa, så nå har jeg 'LG' mobben igjen :D (Y)

I morgen er det nyttårsaften :D Da skal vi ned til Bedehuset og henge ;) Vi skal ha det kos, med noen spill o.l ;) Det skal bli greit. Eline skal også være med :) Gleder med ;)

Overnattet hos Eline til i dag :D Camilla var der også (Y) Vi var på SS i går. *hyggelig* Jeg var på kino med Elisa, Eline og Siri og så 'Avatar' på mandag etter en dag på Sandrip med noen Hægeland fol ;P Kos det ^^

Dette har vært en koslig juletid med snø og alt :D <3>

Kommer ikke til å skrive på bloggen før til neste år nå xP Men, en gang kommer det :) Bedre sent enn aldri? :P Hehe xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar