torsdag 3. februar 2011

Dagene på skolen.

Nå har vi pause fra en kjedelig naturfagtime, så da tenkte jeg at jeg kunne skrive litt om hva som egentlig skjer på skolen, en helt vanlig dag.

Timene er helt vanlige, bortsett fra media så klart.
Da har vi mange gøye oppgaver som må lages på Photoshop eller et annet program.
I midttimene spiller vi som regel litt FACEBOOK spill Tetris Battle<3!! Alle er helt hekta, det er så gøy! Prøv det selv da!.. Noen spiller også Happy Aquarium, eller Cash King..!

I går var det ikke en helt vanlig dag på skolen. De to første timene skulle vi ha engelsk, men det ble ikke en helt vanlig time(heldigvis). Det var en mann fra Amerika som skulle ha en slags presentasjon for oss, han var awesome! Hehe..!

I morgen skal jeg feire bursdagen min sammen med en herlig gjeng! (Vet det er litt sent, menmen..) Gleder meg!! <3

Snart siste time!! Hurra!! Håper den går fort. Vil hjem nåå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar