tirsdag 7. september 2010

Vet ikke helt!

Ikke vet jeg om det er noe å bli litt irritert over, men jeg tok noen bilder for et prosjekt i media timen i dag, også brukte jeg bestevennen min sitt kamera fordi jeg skulle bruke henne og 3 til som ''modeller''. Jeg sa til henne at hun helt ikke burde bruke de, fordi da kan det komme noen misforståelser om f.eks jeg hadde tatt bildene eller ikke. Og siden hun skulle gi meg de senere på dagen, så regnet jeg med at hun ikke skulle gjøre det da.
Da jeg kom hjem så jeg litt på Tv osv osv, og da jeg gikk inn på face hadde hun lagt inn ett av bildene som profilbildet. Det betyr da at hun tydeligvis ikke hørte det.
Og da kjørte jeg med en gang til henne for å få de, slik at hun ikke skulle bli fristet til å legge ut resten, men tror du ikke hun bare kopierer mappa hun hadde laget på dataen sin?! Jeg gadd ikke å si noe pga ville ikke skape dårlig stemning mellom oss, og så ville hun sikkert bare bli sinna og fortelle alt til de andre, og det er jo lite gøy da... Så bare stakk hjem igjen.

Er det er god nok grunn til å være litt irritert på henne da? Jeg vet ikke jeg, sikkert bare teit. Men da får jeg bare være litt teit da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar