tirsdag 17. august 2010

Katt, HURRA!!

I farten glemte jeg å nevne en ting.
Jeg skal få en KATT!!! Hurra!!

Tenk det. MIN far sa JA til at jeg kunne  få katt!!

Jeg kan hente den til helga eller neste helg. Tror nok det blir neste hvis jeg kanskje skal til Borgen til helga. Gleder meg skikkelig mye!

Alt skjedde da vi var på Otterøya, ved Stord. Der var det en katt som var klar til å gis bort. Den var ekstremt søt.Den het Sirene. Først sa pappa bare nei. Jeg fikk ikke lov til å ha katt. så hoppet Sirene opp på fanget til pappa og begynte å male. Da kunne jeg få den, men vi fant ut av at det ble litt for langt å kjøre med en katt. 50 mil ca. Så jeg fikk lov til å få katt da jeg kom hjem. Da var det gjort og jeg kan hente den om en uke til.!

Har du noen kattenavn forslag? Skriv det gjerne ned på komentarer hvis du har ett, eller to, hvis ikke fler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar