lørdag 3. oktober 2009

Ting som er gjort i høstferien :D

Mandag: Thomas feiret bursdag med nabokidsa og samtidig en liten avskjeds selskap :D

Tirsdag: Feiret min far og Thomas sin bursdag :) Thomas  flyttet senere på dagen. Jeg dro til Eline og de for og overnatte :D Og noe som ikke kommer som en overaskelse, så var Eline like blond som vanelig :P Hun er alltid sånn xD Vittig ting det det :) 

Onsdag: Var hos Eline hele dagen til kl var ca 6, så dro jeg, Eline og Elisa til tante Randi for å legge igjen tingene mine. Vi tre og Anette skulle til byen for å se på 'The Proposal' :D Den filmen var sykt gøy :) Elisa lo kjempe høyt xD Jeg holdt på å daue av latter xD Vi hadde kjøpt noe godteri vi skulle spise når vi skulle se på filmen. Vi ble hentet når vi skulle hjem. Av Heidi :D Jeg skulle overnatte hos tante Randi, så jeg hoppet av med Aura vegen :D

Torsdag: Våknet opp til litt herjing av et lite barn :D Marte var kommet :D  Der fikk jeg en Parfyme, og en nattkrem :D Da  etterpå gikk vi til Euronics. Der fikk jeg 'Koss Porta Pro Red' headset :D De er søte ^^ Så kjøpte tante Randi noe, så gikk vi tilbake :D  Eva Anett fikk Sofie til å le MASSE siden hun kjilte henne xD Det var så søtt å se på :D <3>

Fredag: Jeg besøkte Camilla :D Det var veldig koselig ;) Vi spiste litt is, og var på dataen litt^^ Vi gikk innom det vi pleide, og så litt på film :) Vi hadde det kjempe gøy^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar